Turistično zavarovanje z asistenco v tujini

Na počitnicah v tujini vso svojo pozornost namenite turističnim znamenitostim in se prepustite utripu okolja. Pred potovanjem poskrbite za turistično zavarovanje z asistenco in skrbi prepustite nam in našim strokovnjakom v asistenčnem centru.

Kaj vključuje turistično zavarovanje?

  • Dve območji zavarovalnih kritij

Izbirate lahko med paketoma Evropa+ ali Svet ter se tako zavarujete za specifične države, v katere potujete.

  • 24-urni asistenčni center
    Odvisno od izbranega paketa zavarovalnih kritij zagotavljamo organizacijo asistenčnih storitev in kritje stroškov za primer ambulantnega, bolnišničnega ali zobozdravstvenega zdravljenja, nujnega in nenujnega prevoza do zdravstvene ustanove, prevoza zavarovanca v Slovenijo po končanem zdravljenju, vrnitve mladoletnih otrok, nepričakovane vrnitve v Slovenijo, obisk zavarovanca v primeru hospitalizacije in prevoz posmrtnih ostankov zavarovanca v Slovenijo ter vrnitev nujnih stroškov v primeru zamude letala in izgube prtljage ter vrnitev stroškov izdaje novih uradnih osebnih dokumentov v primeru izgube ali kraje.
  • Možnosti oblike zavarovanja
    Sklenete lahko individualno, družinsko ali skupinsko turistično zavarovanje.
  • Zavarovanje za vse
    Zavarovanje lahko sklenejo tudi osebe, starejše od 75 let.
  • Posebne ugodnosti za družine
    Družine z enotno premijo zavarujejo vse člane ožje družine, ne glede na število družinskih članov (družina sta vsaj dve osebi).
  • Enotno doplačilo za različne športe
    Z enotnim doplačilom zavarovanje krije tekmovanje v različnih športih v tujini, pri čemer ekstremni športi niso vključeni.

Območje zavarovanja

Izbirate lahko med zavarovanjem za razširjeno Evropo (Evropa+) ali za cel svet.

 

Trajanje zavarovanja

Največ do 60 dni.Štirje paketi zavarovalnih kritijIzbirate lahko med štirimi paketi z različnimi kombinacijami zavarovalnih kritij: osnovni, osnovni+, razširjeni in razširjeni+.

Svet
IndividualnoOsnovnoOsnovno +RazširjenoRazširjeno +
Od 1 do 3 dni6,23 €7,79 €8,52 €11,92 €
Od 4 do 5 dni9,19 €11,49 €12,53 €17,54 €
Od 6 do 8 dni11,58 €14,47 €15,78 €22,08 €
Od 9 do 15 dni18,12 €22,64 €24,73 €34,62 €
Od 16 do 21 dni22,97 €28,71 €31,32 €43,86 €
Od 22 do 30 dni28,87 €36,09 €39,40 €55,15 €
Od 31 do 60 dni31,62 €39,52 €45,44 €61,42 €
DružinskoOsnovnoOsnovno +RazširjenoRazširjeno +
Od 1 do 3 dni12,47 €15,58 €17,02 €23,84 €
Od 4 do 5 dni18,38 €22,98 €25,05 €35,08 €
Od 6 do 8 dni23,15 €28,94 €31,55 €44,17 €
Od 9 do 15 dni36,23 €45,29 €49,45 €69,23 €
Od 16 do 21 dni45,93 €57,41 €62,66 €87,72 €
Od 22 do 30 dni57,73 €72,16 €78,78 €110,29 €
Od 31 do 60 dni63,22 €79,03 €90,89 €122,84 €
Evropa+
IndividualnoOsnovnoOsnovno +RazširjenoRazširjeno +
Od 1 do 3 dni5,66 €7,09 €7,74 €10,84 €
Od 4 do 5 dni8,35 €10,45 €11,39 €15,95 €
Od 6 do 8 dni10,52 €13,15 €14,34 €20,07 €
Od 9 do 15 dni16,47 €20,58 €22,48 €31,48 €
Od 16 do 21 dni20,88 €26,09 €28,48 €39,87 €
Od 22 do 30 dni26,25 €32,80 €35,81 €50,14 €
Od 31 do 60 dni28,74 €35,92 €41,32 €55,83 €
DružinskoOsnovnoOsnovno +RazširjenoRazširjeno +
Od 1 do 3 dni11,33 €14,17 €15,48 €21,67 €
Od 4 do 5 dni16,71 €20,89 €22,79 €31,89 €
Od 6 do 8 dni21,05 €26,31 €28,68 €40,16 €
Od 9 do 15 dni32,94 €41,18 €44,96 €62,94 €
Od 16 do 21 dni41,75 €52,19 €56,96 €79,75 €
Od 22 do 30 dni52,48 €65,61 €71,62 €100,26 €
Od 31 do 60 dni57,47 €71,85 €82,62 €111,67 €

KAJ VKLJUČUJE POSAMEZEN PAKET?

 Preverite možnosti zavarovanja in kritja ter si dosledno preberite zavarovalne pogoje.

Pomembno je, da ob nastanku zavarovalnega primera vedno pokličete dežurni center

Ob nastopu bolezni, nezgode … (skratka asistenčnega primera) je bistveno, da zavarovanec takoj, ko je to možno, pokliče in prijavi zavarovalni primer v 24-urni dežurni asistenčni center TBS Team 24 d.o.o., od koder asistenčna družba organizira pomoč v tujini (skladno z izbranim paketom zavarovanja in zavarovalnimi pogoji):

  • telefonska številka za klice iz tujine (na stroške klicatelja): +386 2 618 05 20
  • telefonska številka za klice iz Slovenije: 080 19 21
  • elektronski naslov: opsmed@tbs-team24.com

Asistenčni center bo napotil zavarovanca v ustrezno zdravstveno ustanovo ali organiziral obisk zdravnika v hotelski sobi, apartmaju …Ob prijavi zavarovalnega primera mora oseba, ki kliče, operaterju sporočiti:

  • Ime in priimek in naslov zavarovanca oz. zavarovalca, številko zavarovalne police turističnega zavarovanja, datum začetka in poteka zavarovanja;
  • kraj, kjer se poškodovani ali oboleli nahaja, telefonsko številko ter morebiten naslov, kjer je zavarovanec dosegljiv;
  • kratek opis nastalega problema in kakšno pomoč potrebuje;
  • dokazilo, da potovanje v tujini ne traja več kot 92 zaporednih dni ter drugo dodatno dokumentacijo na zahtevo zavarovalnice.

Asistenčni zdravnik se bo po potrebi povezal z lečečim zdravnikom, pri čemer mora zavarovanec, kadar je potrebno, podpisati obrazec ROI (obveza zdravniške molčečnosti).

Na počitnicah v tujini vso svojo pozornost namenite turističnim znamenitostim in se prepustite utripu okolja. Pred potovanjem poskrbite za turistično zavarovanje z asistenco in skrbi prepustite nam in našim strokovnjakom v asistenčnem centru.

Kaj vključuje turistično zavarovanje?

  • 24-urni asistenčni center
    Odvisno od izbranega paketa zavarovalnih kritij zagotavljamo organizacijo asistenčnih storitev in kritje stroškov za primer ambulantnega, bolnišničnega ali zobozdravstvenega zdravljenja, nujnega in nenujnega prevoza do zdravstvene ustanove, prevoza zavarovanca v Slovenijo po končanem zdravljenju, vrnitve mladoletnih otrok, nepričakovane vrnitve v Slovenijo, obisk zavarovanca v primeru hospitalizacije in prevoz posmrtnih ostankov zavarovanca v Slovenijo ter vrnitev nujnih stroškov v primeru zamude letala in izgube prtljage ter vrnitev stroškov izdaje novih uradnih osebnih dokumentov v primeru izgube ali kraje.
  • Možnosti oblike zavarovanja
    Sklenete lahko individualno, družinsko ali skupinsko turistično zavarovanje.
  • Zavarovanje za vse
    Zavarovanje lahko sklenejo tudi osebe, starejše od 75 let.
  • Posebne ugodnosti za družine
    Družine z enotno premijo zavarujejo vse člane ožje družine, ne glede na število družinskih članov (družina sta vsaj dve osebi).
  • Enotno doplačilo za različne športe

Območje zavarovanja

Zavarovanje velja za cel svet.

Trajanje zavarovanja

Zavarovanje traja leto dni (velja samo za potovanja v tujini, ki ne trajajo več kot 92 zaporednih dni).

ŠTIRJE PAKETI ZAVAROVALNIH KRITIJ

Izbirate lahko med štirimi paketi z različnimi kombinacijami zavarovalnih kritij: osnovni, osnovni+, razširjeni in razširjeni+.

Svet
IndividualnoOsnovnoOsnovno +RazširjenoRazširjeno +
Letno33,69 €42,14 €48,94 €63,62 €
DružinskoOsnovnoOsnovno +RazširjenoRazširjeno +
Letno67,37 €84,28 €97,89 €127,26 €

KAJ VKLJUČUJE POSAMEZEN PAKET?

 Preverite možnosti zavarovanja in kritja ter si dosledno preberite zavarovalne pogoje.

Pomembno je, da ob nastanku zavarovalnega primera vedno pokličete dežurni center

Ob nastopu bolezni, nezgode … (skratka asistenčnega primera) je bistveno, da zavarovanec takoj, ko je to možno, pokliče in prijavi zavarovalni primer v 24-urni dežurni asistenčni center TBS Team 24 d.o.o., od koder asistenčna družba organizira pomoč v tujini (skladno z izbranim paketom zavarovanja in zavarovalnimi pogoji):

  • telefonska številka za klice iz tujine (na stroške klicatelja): +386 2 618 05 20
  • telefonska številka za klice iz Slovenije: 080 19 21
  • elektronski naslov: opsmed@tbs-team24.com

Asistenčni center bo napotil zavarovanca v ustrezno zdravstveno ustanovo ali organiziral obisk zdravnika v hotelski sobi, apartmaju …

Ob prijavi zavarovalnega primera mora oseba, ki kliče, operaterju sporočiti:

  • Ime in priimek in naslov zavarovanca oz. zavarovalca, številko zavarovalne police turističnega zavarovanja, datum začetka in poteka zavarovanja;
  • kraj, kjer se poškodovani ali oboleli nahaja, telefonsko številko ter morebiten naslov, kjer je zavarovanec dosegljiv;
  • kratek opis nastalega problema in kakšno pomoč potrebuje;
  • dokazilo, da potovanje v tujini ne traja več kot 92 zaporednih dni ter drugo dodatno dokumentacijo na zahtevo zavarovalnice.

Asistenčni zdravnik se bo po potrebi povezal z lečečim zdravnikom, pri čemer mora zavarovanec, kadar je potrebno, podpisati obrazec ROI (obveza zdravniške molčečnosti).